poniedziałek, 7 kwietnia 2014

POD LUPĄ: ŚWIATOWA BIŻUTERIA PO POLSKU

Nie jest nowością moja obsesja na punkcie biżuterii. Mam wielką słabość do złotych bransoletek i pierścionków...Nie przechodzę jednak obojętnie obok biżuterii pozłacanej lub wykonanej z kamieni i minerałów pod warunkiem, że jej wygląd stanowi efekt pracy twórczej, a nie odtwórczej. Wybrałam dla Was trzy polskie brandy, których produkty przykuły moją uwagę i sprawiły, że chcę wzbogacić swoją mini kolekcję o kolejne elementy. Wspólne cechy łączące projekty tych marek to: precyzja wykonania, oryginalność, funkcjonalność i subtelność. Pamiętajmy, że często sprawdza się znana reguła: „Less is more”, czyli mniej, znaczy więcej i tak też jest w tym przypadku.

1)Unikke Design
W archiwum mojego bloga znajdziecie cały wpis dotyczący tej marki, ale uznałam, że nie może zabraknąć jej także w tym zestawieniu. Unikke Design łączy prostotę z efektownością!

http://www.unikkedesign.com









2)Lilou
Projekty tej marki w subtelny sposób mówią naszym bliskim o uczuciach do nich, przypominają o ukochanych osobach albo przywołują na myśl ważne dla nas miejsca lub daty. W ofercie Lilou znajdziecie bransoletki, naszyjniki, pierścionki, kolczyki, ale także torby, skórzane rękawiczki i wiele innych. Marka umożliwia skomponowanie własnej biżuterii. Macie możliwość stworzenia jedynej i niepowtarzalnej ozdoby,opatrzonej spersonalizowanym grawerem.

http://www.lilou.pl/pl












3)MOKOBELLE
Mokobelle to projekty oryginalne i kobiece, których gama kolorystyczna rozpoczyna się na delikatnych pastelach, przechodzi w mocny szafir i koral, a kończy na produktach srebrnych i pozłacanych. Jeśli szukacie czegoś naprawdę delikatnego, to marka oferuje także biżuterię wykonywaną z użyciem cienkich kolorowych sznureczków.

http://mokobelle.pl/



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz