niedziela, 5 stycznia 2014

NADRUKI - TREND, KTÓRY W MGNIENIU OKA ZAWOJOWAŁ ŚWIAT MODY!


To nie pierwszy sezon, w którym projektanci prześcigują się w wymyślaniu coraz to nowszych nadruków. Na wszystkich możliwych elementach garderoby możemy zaobserwować nagromadzenie napisów, motywy zwierzęce, postaci z bajek, fragmenty znanych obrazów, porozrzucane literki lub konkretny motyw przewodni danej kolekcji. Dom mody Kenzo kolekcję FALL/WINTER 2013 wypełnił zarówno złotymi płatkami, kwiecistymi ornamentami, orientalnymi wzorami, jak i strojami, przypominającymi pancerz gada. Tym, co najbardziej przykuło moją uwagę, jest jednak motyw oka, które „spogląda” na nas z wielu ubrań tej kolekcji. Oko to pojawia się jako duży print na środku bluzy, bądź też występuje regularnie na całym materiale. Niektóre z zestawów proponowanych w loobook'u KENZO w całości składają się z ubrań zadrukowanych tym motywem. Dla tych jednak, którzy boją się podjąć takiego „ryzyka” proponuję zestawić zadrukowaną górę z jednolitym dołem, bądź też odwrotnie.






Inną marką, która całą swoją politykę opiera na printach jest polskie ALOHA FROM DEER. Ich kolekcje przepełnione są wzorami, często zaczerpniętymi z życia codziennego. Nadrukami objęto bluzy, t-shirty, sukienki, swetry, spodnie, a nawet skarpetki! Na ubraniach tych odnajdziemy m.in. precle, doughnuty, lody, i amerykańskie naleśniki. Możemy spodziewać się też dzikich zwierząt, kotów, nadrukowanego obrazu „Trzy Gracje”, zdjęć pojazdów, krajobrazów, czy też galaktyki. Brand ten łączy codzienność z elementem dzikości, co doceniła polska top modelka Anja Rubik. Czego chcieć więcej?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz