środa, 5 lutego 2014

DIY - PUDEŁKO NA BIŻUTERIĘ


Od dawna szukałam drewnianego pudełka, które pomogłoby mi uporządkować biżuterię. Jak dotąd poszczególne jej elementy znajdowały się w kilkunastu mniejszych lub większych, okrągłych, kwadratowych i lekko podniszczonych kartonowych pudełeczkach. Z pomocą przyszedł mi dział decoupage w empiku. Znalazłam tam drewniane pudełko z przegródkami, które każdy może ozdobić według własnego gustu. Przy wykonaniu swojego, wykorzystałam farby olejne, ale możliwości jest naprawdę wiele. Możecie użyć innego rodzaju farb, papieru ściernego, tapety (lub wyciętych z niej wzorów), lakieru lub czegokolowiek innego, co przyjdzie Wam na myśl.

1.Przygotujcie miejsce Waszej pracy – podkładka jest niezbędna jeśli nie chcecie zabrudzić stołu, podłogi i wszystkiego, co znajduje się w pobliżu.
* Jeśli używacie farb olejnych, to załóżcie ubrania, których zniszczenie nie spowoduje,że w oku zakręci się łza ;)
2.Do rozcieńczania farb olejnych zamiast terpentyny użyjcie oleju lnianego– unikniecie w ten sposób nieprzyjemnego zapachu w pomieszczeniu, od którego może rozboleć głowa.
3.Zgromadźcie w pobliżu materiały, które będą Wam potrzebne.

4.Włączcie ulubioną płytę i bierzcie się do pracy.

Moje pudełko nie jest jeszcze gotowe, żeby domalować grochy na bocznych powierzchniach,  muszę odczekać aż wyschnie nałożona warstwa farby. Efektami podzielę się z Wami za tydzień, po moim powrocie z Włoch :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz